Zadnje čase se lastniki predstavitvenih, vsebinskih, prodajnih in vseh drugih spletnih strani med seboj veliko pogovarjajo o tem, da je za dober promet na strani potrebna dobra optimizacija spletnih strani. Kaj to dejansko pomeni? Optimizacija spletnih strani pomaga, da pridobimo na spletno stran čim več obiskovalcev prek iskalnikov. Za več informacij o tem kako poteka optimizacija spletne strani, vam priporočamo, da obiščete spletno stran optimizacija-strani.si, kjer lahko oddate tudi povpraševanje.
Tisti glavni, osnovni, je vsekakor promet, ki ga dobimo preg iskalnike Google. Obisk se zgodi tako, da uporabnik odtipka v iskalno polje na iskalniku željeno ključno besedo. Ko se mu izpišejo rezultati iskanj, lahko uporabnik poleg oglasov klikne na enega izmed desetih zadetkov, ki se izpišejo na strani rezultatov iskanj.
Cilj optimizacije spletnih strani je pripeljati spletno stran, ki jo optimiziramo, čim višje na strani rezultatov iskanj. Prvi trije izpisani rezultati poberejo namreč večino klikov, ki se zgodijo na iskalnikih. Zaradi tega je še kako pomembno, da je naša spletna stran med TOP zadetki na iskalniku. đ
Da bi se uvrstili na prvo stran rezultatov iskanj imamo dve možnosti: ena je oglaševanje preko Googlovega oglaševalskega sistema AdWords, druga pa je SEO optimizacija.
Pri AdWords oglaševanju dejansko plačamo klike, ki se zgodijo, ko uporabniki klikajo po naših oglasih. Budget oglaševalske kampanije sami določamo. Nastavimo lahko ceno, ki smo jo pripravljeni plačati za klik kot tudi dnevni strošek oglaševalske kampanije.Klik na organski zadetek, ki je visoko uvrščen zaradi same optimizacije spletne strani, pa je brezplačen.
Če vzamemo primer, da si bo lažje predstavljati, kaj je optimizacija spletnih strani, recimo takole: kupec pride v supermarket in na njegovem nakupovalnem listku piše »moka«, vendar je polica z moko različnih proizvajalcev dolga celih deset metrov. Katera ima več možnosti, da jo bo izbral? Tista, ki je postavljena bližje in na višini oči. In da bo zavzemala takšno polico, poskrbijo v trgovini terenski komercialisti, pri spletu pa optimizacija spletnih strani.
Na spletu ob dobri optimizaciji torej dejansko ni vedno pomembno, ali je vaša stran najbolj kakovostna, najlepša, najbolj simpatična, z najboljšo ponudbo. Če je dobro optimizirana, se lahko zdi najboljša kljub temu, da jo konkurenca v marsičem prekaša. Ampak saj veste – prav nič ne šteje, če imajo v trgovini A boljšo in cenejšo moko kot v trgovini B, če pa je ta osvetljena z neonskimi napisi in kupci kar mimogrede zavijejo vanjo.