Bolj kot kadarkoli prej prednji amortizer določa lastnosti vozila. Danes imajo proizvajalci na voljo, da prednji amortizer prilagodijo lastnosti vozil ali svojim načelom, ali se prilagodijo zahtevam trga. Obe možnosti imata tako prednosti kot tudi slabosti. Kupci vozil so med seboj različni. Praktično bi si vsak kupec zaželel svojo kombinacijo lastnosti. Kar danes večinoma ni mogoče. Podobno kot v primerih iz drugih področji tudi tu izjeme potrjujejo pravilo. Lastnosti vozil proizvajalec določil na podlagi lastnosti iz preteklosti, možnosti, ki jih ponuja tehnika, znanost in razvoj ter zahtev kupcev. Amortizerje za avtomobile lahko kupite v spletni trgovini Silux (www.silux.si). Lahko pa si preberete tudi članek o tem kako amortizerji vplivajo na varnost.
Po lastnostih iz preteklosti se proizvajalec identificira ter razlikuje od konkurence. Tako je prednji amortizer s svojimi lastnostmi lahko tipičen. Enako velja tudi za ostale komponente. V skupnem seštevku dobimo lastnosti. Te lastnosti so prepoznavne. Kupci jih prepoznajo iz preteklosti. Zato jih zahtevajo tudi v sodobnih in aktualnih modelih. Proizvajalci se jim prilagaja glede na povpraševanje ter ekonomijo poslovanja.
Povpraševanje se lahko iz obdobja v obdobja spreminjajo. Tako so med posameznimi generacijami vozil razlike. Z razlikami se proizvajalec prilagaja zahtevam. Razlike so lahko večje ali manjše. Zanimiva lastnost pri prilagajanju je tudi trend. Tako imamo prednji amortizer, ki ima značilne trend lastnosti. Te velikokrat ponujajo vodilni proizvajalci, ostali pa se jim na različne načine prilagajajo. Vozila so razdeljena v razrede.
Prilagajanje je od razreda do razreda različno. V nižjih razredih načeloma niso znane posebej velike spremembe med generacijami. Proizvajalci ostajajo zvesti svojim načelom. V višjih razredih so razlike bolj očitne. Ker so v višjih razredih lastnosti bolj pomembne in izrazite, je sledenje vodilnim bolj očitno. V višjih razredih je proizvajalec soočen z manjšimi proizvodnimi količinami. Temu primerno so prednji amortizer s svojimi lastnostmi lahko od generacije do generacije različni.
Vodilni načeloma te spremembe narekujejo sami. Imajo zveste kupce, ki prisegajo na njihove lastnosti. Konkurenca si želi navdušiti kupce na enak način. V ta namen naredi pri novih generacijah spremembe, ki jih prepričajo v smiselnost nakupa. Ker so razlike lahko očitne, njihova uvedba pomeni dvorezen meč. Z odrekanjem lastnostim iz preteklosti, obstaja nevarnost, da izgubijo tradicionalne kupce. To je lahko zelo tvegano početje. V zgodovini avtomobilizma niso redki primeri, ko je odrekanje tradicionalnim kupcem pomenilo poslabšanje poslovnega uspeha.