Slovaški partnerji Piano Media dodali več vsebin

Štiri medijske hiše, sodelujoče v spletnem plačilnem sistemu Piano Media, so občutno razširile obseg dostopnih vsebin; ekskluzivni članki, predčasni dostopi do spletnih TV serij in ostalih vsebin ter strani brez oglasov, so glavne novosti.Piano Media, vodilni evropski ponudnik varnega plačilnega sistema zaračunavanja uredniških vsebin, je na Slovaškem razširil svojo ponudbo. Štiri medijske hiše, sodelujoče v spletnem plačilnem sistemu Piano Media, so občutno razširile obseg dostopnih vsebin; ekskluzivni članki, predčasni dostopi do spletnih TV serij in ostalih vsebin ter strani brez oglasov, so le glavne novosti. Razširitev se je zgodila zaradi nenehne rasti uporabnikov sistema Piano in želje založnikov, da uporabnikom ponudijo več vsebin in si s tem zagotovijo dodatne vire prihodkov. Vse nove storitve bodo na razpolago od 3. oktobra dalje.

Z uvrščanjem več vsebin in storitev v sistem Piano, želijo mediji ustvarjati večji prihodek ter povečati število uporabnikov Piana na slovaškem trgu; “dodajanje tovrstnih vsebin in programov bo prispevalo k dodani vrednosti ponudbe sistema Piano,” je povedal direktor Piano Media Slovaška Rado Bat’o. “Kljub temu, da število uporabnikov, vse odkar smo lansko leto sistem ponudili javnosti, enakomerno narašča, vedno znova stremimo k iskanju načinov kako bi se Pianu pridružilo še več uporabnikov. Nove vsebine naših največjih medijskih partnerjev so zagotovo eden teh načinov. ” Medijski partnerji Piano Media na Slovaškem so zabeležili zelo dober odziv med 2 milijona uporabniki interneta na Slovaškem in so zadovoljni z dodatnimi prihodki, ki jih ta trg ustvarja.

Največji slovaški spletni portal SME.sk bo Piano naročnikom omogočil predčasen dostop do različnih storitev. Gledalci MSP televizijskih seriji “Ako prežiť” in “Nehaňte LUD moj” jih bodo preko Piano sistema lahko spremljali kar 24 ur prej kot ostala javnost, epizode “Na rovinu” pa šest ur pred ostalimi. Poleg tega bo MSP ponujal prvovrstne vsebine na svojem znanstvenem delu, kot tudi predčasen dostop do svojih novih “press” fotogalerij. “Po več kot letu uporabe Piano sistema, smo veseli, da svojim bralcem lahko ponudimo več storitev in več udobja,” je dejal Konstantin Čikovský, namestnik odgovornega urednika MSP.

Pravda, najstarejši slovaški časopis, bo v plačilni sistem dodal članke iz kategorij zdravje, življenski stil in kariera. Prav tako, bo svoj obseg vsebin povečal tudi HNonline, s svojimi poglobljenimi finančnimi novicami ter dnevnimi objavami člankov z njihovega portala finweb.sk. Svoj obseg pa je povečal tudi TV JOJ, ki je uporabnikom plačilnega sistema Piano omogočil ekskluzivni dostop no njihovih vsebin na spletnem mestu noviny.sk, ki ne vsebujejo oglasov. Za vse to, 11 založnikov in več kot 50 različnih spletnih mest, uporabniki Piano plačilnega sistema še naprej plačujejo 3,90 EUR mesečno ali 39 EUR letno.

Spletni plačilni sistem založnikom omogoča da se samostojno odločajo kakšno vsebino bodo v sistem objavili in kakšne prednosti bo uporabnikom Piano sistema to prineslo. Mediji v sklopu sistema ponujajo ekskluzivne dostope do svojim premium vsebin in materialov, ki bralcem zunaj sistema niso na razpolago.

Piano je uspešno implementacijo sistema izvedel v treh državah Slovaška, Slovenija in Poljska. Uspeh Piano Media je izzval intenzivno zanimanje založnikov po vsem svetu. Tako se Piano Media trenutno dogovarja z založniki v 11 evropskih državah, do konca leta 2012 pa namerava odpreti še en trg.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *