Piano Media kupila napredno tehnologijo za prepoznavanje bralcev, predstavila Piano Solo

Nakup napredne tehnologije družbe Novosense za prepoznavanje bralcev v realnem času brez podatkovnih piškotkov omogoča, da Piano Media medijskim partnerjem ponudi več rešitev za monetizacijo vsebin. Družba Piano Media, vodilni evropski specialist na področju strategij za unovčevanje vsebin, je kupila avstrijsko podjetje Novosense z vso njihovo tehnologijo in povezanimi pravicami. Novosense je inovator na področju prepoznavanja bralcev v realnem času.

Z ekskluzivnim dostopom do tehnologije Novosensa bo Piano do konca leta 2012 predstavil dva nova izdelka – t.im. merilne plačilne pregrade (metered pay-wall) in sisteme za individualno plačevanje vsebine. Nova tehnologija, imenovana Piano Solo, bo posameznim medijem pomagala hitro unovčiti njihove spletne vsebine in izkoristiti prednosti Pianovega znanja Visit Website. Zmanjšali se bodo stroški za vzpostavitev sistema in s tem povezana tveganja.

“Vedeli smo, da je Novosense zadnjih pet let izpopolnjeval svojo tehnologijo,” je povedal izvršni direktor družbe Piano Media, Tomáš Bella, “in priložnost, da jo vgradimo v sistem Piano, nam je dala idealno platformo za nov izdelek.”

Bella nadaljuje: “Nekateri naši medijski partnerji so se zanimali za individualne sisteme; sedaj lahko ponudimo nekaj, kar je zanje najboljša rešitev.” Programska oprema Novosense je že v postopku vgradnje v sistem Piano. Nekateri medijski partnerji bodo že decembra 2012 začeli uporabljati dvojno rešitev – poleg nacionalnega sistema tudi merilni plačilni prehod (metered payment gateway).

Nekateri zaposleni iz Novosensa so se pridružili razvojni ekipi Piano – skrbeli bodo za integracijo tehnologije Novosense v sistem Piano. Ko bodo decembra 2012 končali, bo Piano Media medijskim partnerjem ponudil Piano Solo in jim tako omogočil takojšnje napredovanje na področju rabe individualnih rešitev za unovčevanje vsebin.

Tehnologija Novosense hkrati zajema aktivnosti na medijskih spletnih straneh v realnem času, kar omogoča podrobnejše analize uporabnikov v sistemu Piano. Nova napredna analitična orodja bodo omogočila medijem bolje razumeti, kako se njihove vsebine prodajajo v plačilnem sistemu Piano.

Bella: “Z inovativno analitiko lahko še bolj natančno določimo, kateri način je najboljši za prodajo vsebin – ali bi bilo bolje, da ponudnik uporabi sistem samostojnih naročnin premium, merilno plačilno pregrado ali pa kombinacijo obeh.”

Bella pravi, da bo Piano Solo pripomogel družbi Piano Media svoj plačilni sistem na novih trgih implementirati še hitreje. “Pred tem nakupom smo za vzpostavitev sistema v posamezni državi rabili zavezo vsaj treh medijev, da smo lahko nadaljevali. Sistem Piano Solo lahko posamezni mediji uporabijo samostojno, pri tem pa uporabijo merilno plačilno pregrado, sistem posameznih premium naročnin ali kombinacijo obojega, ne da bi morali čakati na manjše ali bolj zadržane partnerje, da sprejmejo podobno odločitev. Če se pozneje za vključitev v Piano odločijo še drugi mediji, lahko brez težav vzpostavimo nacionalni sistem, ki temelji na rešitvah, ki so jih posamezni ponudniki vsebin že namestili.”

Piano je vzpostavil nacionalni plačljiv sistem za skupne naročnine v treh državah: na Slovaškem, v Sloveniji in na Poljskem. Uspeh družbe Piano Media je navdušil založnike po vsem svetu.

 

O družbi Piano Media

Družba Piano Media je vodilna na področju strategije plačljivih vsebin in ima izkušnje s ponudbo sistema za plačljiv dostop na 66 spletnih straneh v lasti 25 založnikov, med katerimi so tudi največje mednarodne založbe. Piano upravlja stotine plačljivih storitev, vključno s plačevanjem člankov, videa, malih oglasov, mobilnih vsebin in drugih. Med njihovimi strankami so tudi največji nacionalni časniki in tabloidi, tedniki in mesečne revije, televizije in nacionalne javne radijske postaje. Piano strankam zagotavlja tehnične rešitve in znanje na področju unovčevanja, trženja in izboljšanja kakovosti vsebin

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.